آیا می توانم با کراتینین 5.1 بیمار و مرحله 4، مرحله CKD دریافت بازیابی از این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم با کراتینین 5.1 و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه بیمار (CKD) دریافت بهبودی از آن؟ ما می تواند به شما پاسخ دقیق بدهد، اما این بدان معنی نیست که شما هیچ شانسی برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

اگر شما می خواهید برای زندگی بهتر و طولانی تر شما نیاز به یک درمان مناسب در زمان. بعد از اینکه تشخیص به عنوان کراتینین 5.1 و مرحله 4 CKD، شما باید با پزشک خود در هر زمان ارتباط، است که می تواند کمک به آنها را به دانستن شرایط بیماری خود را به خوبی، به طوری که آنها می توانید تغییرات را با توجه به بیماری خود را. اگر چه دکتر تغییرات بیماری خود را مانیتور کنید اما آنها می توانند هر تغییر کوچک را پیدا کنید، بنابراین اگر شما احساس ناراحت کننده و حتی کمی متفاوت از زمان های دیگر، شما باید پزشک خود را به موقع بگویید. اما عوامل بسیاری می تواند پیش آگهی بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار دهد، از جمله سن، بیماری های تاریخ، شرایط بدن شما و غیره وجود دارد. اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های زیر را ترک کنند.

درمان بهتر بسیار مهم برای بیماری شما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که یکی از روش درمان مؤثرتر است. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود kidneys'micro گردش خون و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده را به طور موثر. با کمک از آن بیشتر و بیشتر بیماران دریافت بهتر، آنها می توانند با این بیماری زندگی می کنند.

اگر سوال دیگری در مورد کراتینین 5.1 و مرحله 4 CKD، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

 

آیا می توانم با کراتینین 5.1 بیمار و مرحله 4، مرحله CKD دریافت بازیابی از این





:: برچسب‌ها: کراتینین 5 , 1، مرحله 4، مرحله CKD، آیا می توانم با کراتینین 5 , 1 بیمار و مرحله 4، مرحله CKD دریافت بازیابی از این ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: